شخصیت علمی صنعت غذا در راه بهارستان

دکتر محمد حسین عزیزی رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران و از چهره های خوشنام علمی و دانشگاهی صنعت غذا برای حضور در مجلس شورای اسلامی از حوزه کرج کاندید شد.

پس از اعلام تایید صلاحیت شدگان انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد حسین عزیزی چهره شاخص و سرشناس علمی صنایع غذایی کشور برای حضور در انتخابات از کرج به عنوان یکی از قطب های تولیدی محصولات غذایی در کشور تایید هیات های اجرایی و نظارت را کسب کرد.
بنا بر این گزارش دکتر محمد حسین عزیزی عضو هیات علمی (استاد) گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه تربیت مدرس و رئیس هیات مدیره انجمن علوم و صنایع  غذایی ایران است و در رزومه کاری وی مدیر کلی امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، ریاست دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سرپرست انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، قائم مقام مدیرکل طرح و برنامه ریزی در معاونت صنایع تبدیلی وزارت جهاد سازندگی، عضو کمیسیون کشاورزی و کارگروه تخصصی دانش آموختگان برتر بنیاد ملی نخبگان به چشم می خورد.
دکتر عزیزی همچنین دارای ۱۵۲ مقله چاپ شده در مجلات علمی و پزوهشی داخلی و خارجی، ۷ عنوان ترجمه یا تالیف کتاب و ۳۳مورد طرح تحقیقاتی انجام شده و در دست اقدام می باشد.
گفتنی است با توجه به حضور متعدد کارخانجات صنایع غذایی در استان البرز به نظر می رسد در صورت انسجام و کمک مدیران و فعالان پرشمار صنعت غذا در استان البرز می توان امیدوار بود دکتر محمد حسین عزیزی به عنوان چهره شناخته شده و محبوب صنعت غذا بتواند نمایندگی مردم کرج در مجلس شورای اسلامی را برعهده بگیرد.

Translate »