انجمن علوم و صنایع غذایی ایران ، دوره آموزشی” آشنایی با مبانی علمی و اجرائی غذاهای عملگرا و غنی سازی مواد خوراکی و آشامیدنی ” را آنلاین برگزار می کند .

اطلاعیه

بدینوسیله  به اطلاع می رساند انجمن علوم و صنایع غذایی ایران بنابر رسالت خود جهت ارتقای سطح فنی و بروز نمودن اطلاعات علمی مدیران تولید ، مسئولین فنی ، مدیران واحد تحقیق و توسعه (R&D)، کارشناسان و تکنسین های آزمایشگاه های کارخانجات صنایع غذایی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و دکتری ) و همچنین هیات علمی دانشگاهها  اقدام به برگزاری دوره های بازآموزی در سطح تئوری – عملی و با مجوز رسمی اداره فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو و اکتساب امتیاز از سوی آن سازمان به صورت آنلاین و مجازی در اسکای روم نموده است .

       براساس بخشنامه شماره ۲۹۲۱۱ سازمان غذا و دارو برای اجباری بودن ۲۵ امتیاز آموزشی سالانه برای مسولین فنی جهت  تمدید پروانه مسؤلین فنی  ، انجمن علوم و صنایع غذایی ایران  دوره آموزشی”  آشنایی با مبانی علمی و اجرائی غذاهای عملگرا و غنی سازی مواد خوراکی و آشامیدنی ” را برگزار  می نماید.

 🔸امتیاز باز آموزی: ۵ امتیاز

🔸مدت زمان: ۸ ساعت

🔸تاریخ برگزاری:  29، ۳۰، ۳۱  شهریور و اول مهرماه  99 از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به صورت آنلاین و مجازی از طریق اسکای روم که پس از ثبت نام ، نام کاربری و رمز ورود در اختیار شرکت کننده محترم قرار داده می شود .

🔸مهلت ثبت نام : ۲۲ شهریور  ماه  ٩٩

 🔸 مدرس دوره: آقای مهندس نادر کریمیان خسروشاهی کارشناس سازمان غذا و دارو -وزارت بهداشت ، درمان و آموزش

🔸هزینه دوره : دویست و هفتاد هزار تومان                                                                           

🔵🔴اهداف و سرفصل دوره شامل :

– مقدمه و آشنایی با مفاهیم اصلی غنی سازی مواد غذایی

– آشنایی با غنی سازی انواع مواد غذایی با ویتامین ها، مواد معدنی، پلی فنولها ، کاروتنوئید ها ، اسید های چرب و فیتواسترول ها

– آشنایی با جنبه های تکنیکی ، سلامت  بخش و ایمنی غنی سازی مواد غذایی

– آشنایی با انواع غذاهای جدید دارای اثرات سلامت بخش (لیست غذاها، حدود مجاز، ویژگی ها و برچسب گذاری) مطابق با قوانین اتحادیه اروپا

– آشنایی با ضوابط و قوانین  سازمان غذا و دارو جمهوری اسلامی ایران در خصوص غنی سازی مواد غذایی

– آشنایی با قوانین و استاندارد های Codex  و WHO در خصوص غنی سازی مواد غذایی

– آشنایی با قوانین و استاندارد های اتحادیه اروپا در خصوص غنی سازی مواد غذایی

 – آشنایی با ضوابط و قوانین FDA در خصوص غنی سازی مواد غذایی

– حل مثال های عملی و انجام محاسبات مربوط به غنی سازی در انواع مواد غذایی

– آشنایی با مفهوم عدم قطعیت در غنی سازی مواد غذایی

♦️♦️جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ارائه هرگونه انتقاد و پیشنهاد با شماره تلفن های ۴۴۲۹۳۴۵۰ و  44293455 و  44293459 و یا آیدی @Parvane_khani تماس حاصل نمایید.

Translate »