توسط انجمن علوم و صنایع غذایی ایران برگزار گردید : کلاس آموزشی کاربردی مدیریت کیفیت میکروبی در صنایع غذایی – تعیین کانون آلودگی خطوط تولید و فرآیندهای نظافت و ضدعفونی در صنایع غذایی

انجمن علوم و صنایع غذایی ایران کلاس آموزشی تخصصی مدیریت کیفیت میکروبی در صنایع غذایی – تعیین کانون آلودگی خطوط تولید و فرآیندهای نظافت و ضدعفونی در صنایع غذایی را در تاریخ ۱۵ تیر ۹۶ با تدریس مهندس حسن کاکویی با رویکرد کاربردی برگزار می نماید .

لازم به توضیح است این کارگاه آموزشی که همراه با اجرای پروژه های متعددکاربردی جهت برطرف نمودن سوالات و مشکلات جاری کارخانه های مواد غذایی بود که با استقبال کارشناسان شرکت کننده که نتایج مورد نظر را دریافت نمودند ، همراه گردید . این کارگاه آموزشی در ۲ روز برگزار می گردد که روز جمعه مورخ ۱۶ تیر ماه نیز پیگیری خواهد شد .

لازم بذکر است این کارگاه آموزشی با حضور ۱۶ تن از متخصصین، مدیران و کارشناسانی از کارخانجات صنایع شیر ایران ( پگاه ) ، پگاه گلپایگان ، پگاه گیلان ، گوشتیران ، مینو خرمدره ، کلهر دانه جنوب ، زرین ذرت ، توسعه و تجارت برنج مازندران ( مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران )، گل پودر گلستان ، آراد چارتا و اساتید دانشگاهی برگزار گردید که با ارائه پروژه و پرسش و پاسخ به پایان رسید .

در پایان به اطلاع می رساند با توجه به استقبال متقاضیان از این دوره آموزشی مقرر گردید مجددا در مرداد ماه سال جاری برگزار گردد . علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام با شماره های ۴۴۲۹۳۴۵۰ و ۴۴۲۹۳۴۵۵ و ۴۴۲۹۳۴۵۹ تماس حاصل فرمایند .
class150496class150496

Translate »