به همت انجمن علوم و صنایع غذایی ایران برگزار گردید : کلاس آموزشی تخصصی مدیریت کیفیت میکروبی در صنایع غذایی – تعیین کانون آلودگی خطوط تولید و فرآیندهای نظافت و ضدعفونی در صنایع غذایی / مورخ ۱۲ و ۱۳ مرداد ۹۶

انجمن علوم و صنایع غذایی ایران کلاس آموزشی تخصصی مدیریت کیفیت میکروبی در صنایع غذایی – تعیین کانون آلودگی خطوط تولید و فرآیندهای نظافت و ضدعفونی در صنایع غذایی را در تاریخ ۱۲ مرداد ۹۶ با تدریس مهندس حسن کاکویی با رویکرد کاربردی برگزار می نماید .
این کارگاه آموزشی با ارائه مباحث کاربردی و آخرین مطالب علمی بروز از منابع علمی معتبر و همراه با اجرای پروژه های متعددکاربردی با انتخاب مخاطبین جهت برطرف نمودن سوالات و مشکلات جاری کارخانه های مواد غذایی بود؛ که با استقبال کارشناسان شرکت کننده که نتایج مورد نظر را دریافت نمودند ، همراه گردید . این کارگاه آموزشی در ۲ روز برگزار می گردد که روز جمعه مورخ ۱۳ مرداد ماه نیز پیگیری خواهد شد .
لازم بذکر است این کارگاه آموزشی با حضور ۱۶ تن از متخصصین، مدیران و کارشناسانی از کارخانجات زمزم ایران ، پگاه گلستان ، تهران گوار ، داداش برادر ( شونیز ) ، هافنبرگ ، روغن مارگارین ، ایران خرم ، تک نان جنوب ، پدیده سبز مهر گیا و اساتید دانشگاهی برگزار گردید که با ارائه پروژه و پرسش و پاسخ به پایان رسید .

Translate »