انجمن علوم و صنایع غذایی ایران دوره آموزشی کاربرد انواع روش های DOE به منظور بهینه سازی فرمولاسیون و فرآیند تولید در فرآورده های غذایی با استفاده از نرم افزار Design Expert ” را آنلاین برگزار می کند .

انجمن علوم و صنایع غذایی ایران دوره آموزشی کاربرد انواع روش های DOE(Design of Experiments) به منظور بهینه سازی فرمولاسیون و فرآیند تولید در فرآورده های غذایی با استفاده از نرم افزار Design Expert ” را به صورت آنلاین به مدت ۱۰ ساعت در روزهای دهم و دوازدهم و سیزدهم اسفندماه برگزار می کند.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی ۳۵ نفر از متخصصان و کارشناسان از کارخانجات سحرخیز ، پاکدیس ، روژین تاک ، مزمز ، پگاه خوزستان ، سن ایچ ، پگاه اراک ، پگاه تهران ، گوشتیران ، بسته بندی قند و شکر ، فیدار آرمان سلامت توسعه و آلارم چاشنی طارم ، شیمیایی مهان ، فرآوری محصولات ماهور ، کیمیاگران نسل زاگرس ، آرد وحدت قروه ، خشکبار و حبوبات کوروش و اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و … حضور داشته اند . در پایان این کارگاه آموزشی گواهینامه مورد تایید  از سوی انجمن علوم و صنایع غذایی و سازمان غذا و دارو  به شرکت کننده محترم ارائه خواهد شد .

از جمله موارد و سرفصل هایی که در این کلاس آموزشی مطرح می گردد

 ۱- آشنایی با مسائل مربوط به طراحی، فرمولاسیون و فرآیند تولید در فرآورده های غذایی

۲- آشنایی با مفاهیم  DOE و مراحل پیاده سازی آن با نرم افزار Design Expert

۳-  بهینه سازی به روش  Factorial Design با استفاده از نرم افزار Design Expert

۴- بهینه سازی به روشResponse Surface Methodology)  RSM (باستفاده از نرم افزار Design Expert

۵- بهینه سازی به روش  Mixture Design با استفاده از نرم افزار Design Expert

۶- بهینه سازی به روش  Combined Design با استفاده از نرم افزار Design Expert

Translate »