انجمن علوم و صنایع غذایی ایران برگزار می نماید : دوره آموزشی تخصصی مدیریت کیفیت میکروبی در صنایع غذایی – تعیین کانون آلودگی خطوط تولید و فرآیندهای نظافت و ضدعفونی در صنایع غذایی / ۱۲ و ۱۳ مرداد ۹۶

انجمن علوم و صنایع غذایی ایران دوره آموزشی تخصصی مدیریت کیفیت میکروبی در صنایع غذایی – تعیین کانون آلودگی خطوط تولید و فرآیندهای نظافت و ضدعفونی در صنایع غذایی را در تاریخ ۱۲ و ۱۳ مرداد ۹۶ برگزار می نماید .
لازم بذکر است مدرس دوره جناب آقای مهندس حسن کاکویی دارای مدرک کارشناسی ارشد صنایع غذایی گرایش کنترل کیفیت از دانشگاه شهید بهشتی، کارشناس سازمان غذا و دارو – وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، مدرس بیش از ۵۵۰ کارگاه آموزشی در کارخانجات صنایع غذایی سطح کشور و مدرس کارگاههای آموزشی در معاونت غذا و دارو می باشند.
محتوای این کلاس آموزشی شامل مواردی است که در ذیل اشاره می گردد
 منابع آلوده کننده مواد غذایی
 تعیین کانون آلودگی در خطوط تولید صنایع غذایی
 آشنایی با میکروارگانیسم های مهم در محصولات غذایی
 انواع روش های تمیز کردن و ضدعفونی کردن
 انتخاب بهترین مواد دترجنت و ضدعفونی کننده در صنایع غذایی
 انتخاب بهترین روش نظافت و ضدعفونی ( C&D ) در صنایع غذایی
 مقاومت میکروبی به مواد ضدعفونی کننده
 مشکلات بیو فیلم در صنایع غذایی
 تکنولوژی های نوین در C&D
 صحه گذاری فرآیندهای C&D بر اساس دستورالعمل ۲۰۱۶ اتحادیه اروپا
 روش های پایش C&D
 تضمین کیفیت فرآیندهای C&D
لازم به توضیح است که مخاطبان دوره آموزشی مدیران تولید ، مسئولین فنی ، کنترل کیفی ، کلیه کارشناسان و دانشجویان صنایع غذایی ، شیمی ، تغذیه و بهداشت می باشند .
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ارائه هرگونه انتقاد و پیشنهاد با شماره تلفن های ۴۴۲۹۳۴۵۰ و ۴۴۲۹۳۴۵۵ و ۴۴۲۹۳۴۵۹ و ۴۴۲۹۲۸۵۱ تماس حاصل نمایید.
workshop3saeit

Translate »